Söndag & back on track!

Hej hörrni! Wow, som ni kan läsa i förra inlägget, busy week... Jag har verkligen haft fullproppat! Jag som trodde att jag äntligen var tillbaka på banan och hade både kommit in i ett blogg-flow OCH betat av nästan alla olästa inlägg på bloglovin', nu står återigen bloggen tom och antalet olästa inlägg har skjutit i taket igen, suck... Aja jag har iallafall att göra ikväll ;)
 
Vad har hunnits med while i was gone då? Båda hästarna dansade fram på dressyrträningen i torsdags och Théa tyckte det var SÅ kul att komma igång och jobba på riktigt igen! Mitt paket från ES dök upp och jag är helt in love med deras schabrak ♥♥♥ Supermegamatchnings-nörd som man är så var jag ju tvungen att köra iväg och köpa matchande lindor så båda seten är complete... Ett par vita lindor från Eskadron och ett par beiga från BR fick det bli och nu är jag, hör och häpna, ganska nöjd med vardags-garderoben när det gäller schabrak och lindor ;) Inga flera must haves! (just nu hehe)
 
Se, så fiiiiiint *.* älskar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0