Pay and Ride @ Åstorp

Åh så duktig han var igår mitt hjärta! Godmorgon på er förresten :D
Måndag igen och shit vad vekorna går undan, vi är redan i mitten av september hallå?! Och sommaren är nog tyvärr officiellt över för detta år.. Det har börjat bli riktigt ruggigt ute ju! Vet ni förresten vad jag gjorde för exakt ett år sedan? BADADE I HAVET! I Norge dessutom.. Det var SÅ varmt, vi var nere i sommarstugan och vi låg ute och solade i skärgården och badade från båten. Brrrr, lika fin sensommar/höst får vi nog inte i år ;)
 
Tillbaka till programridningen igår, jag är så otroligt nöjd med vår insats!
Eddie var såklart spänd as usual men blir snäppet mer påverkbar för varje gång vi ger oss ut, dessutom la jag väldigt mycket fokus på migsjälv och min egen ridning idag! Vi är ju båda nybörjare på dethär och det är inte bara Eddie som behöver träna. Jag tror att jag omedvetet börjar klämma lite med benen och styvna i handen när startsignalen går bara för att jag är så rädd att han ska ta varje chans han får att skygga för något, jag inbillar väl mig att jag har bättre kontroll då eller något.. Trots att det sker omedvetet. Idag tänkte jag verkligen till och red som jag ska rida, mjuk hand och lösa ben! hur kan man annars förvänta sig att få en reaktion när man lägger på benen om man hela tiden sitter och tjuvklämmer? Nejnej, skärpning Kastman!
 
Vi red två starter i LB:2 på 66% respektive 67,5% vilket är nytt personbästa :D Vi kammade även hem en 8:a i bägge programmen! Så kul :) Första gången vi startade LB:2 red vi på fjuttiga 56,3% och det är endast 9 tävlingar sedan! Så vi jobbar oss sakta men säkert uppåt i betyg och procent. Visst klär han förresten bra i nya setet? Han har tacksam färg, passar bra i allt ;)
 

Kolla in Mr.Surpuppa ;) Eddie hatar regn! ↓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0