På hemgång

Hello peeps! Buss-update igen, lämnade Göteborg för drygt en timme sen och nästa stopp är Helsingborg! Därefter quickstop hemma för att dumpa av packning och svira om till kläder som är mer lämpade för nästa destination, kan ni gissa vart jag ska? ;) Tough one..

Vi har iallafall haft helt underbart väder i helgen! Frukostar i morgonsolen, dagar på havet och kvällarna nerbäddade bland kuddar och filtar i soffan framför film, kan det bli bättre? Fiskelycka hade vi också med oss! Jag drog upp en monster-makrill, Phillip lyckades kroka en rödspätta och sammanlagt efter att vi släppt tillbaka drygt 10 st små-makriller så hade vi 40 fiskar med oss tillbaka till land!! Det var lite jobb att rensa.. Men verkligen värt det, fisk är ju bara SÅ gott! Speciellt när man fångat den själv ;) Har ett helt gäng frysta firrar med tillbaka till Sverige som pappa ska få äran att tillaga, han var måttligt avundsjuk på vår lilla tur! Men ja summa kardemumma, jag har som vanligt haft det super i vårt kära grannland och saknar redan min kärlek så det gör ont i hjärtat.. Jag tackar gudarna för att jag har den andra mannen i mitt liv och minigrisen där hemma som förgyller dagarna och keeps me busy ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0