Måttligt retligt..

Alltså HEJ!
Jag lever, om än precis.. Ursäkta att det ekat tomt i veckan! Har fått gå in och jobba extra denna och även nästa vecka, så mina pass är nu istället 9-10 timmar långa och ni kan ju gissa vem som däckar gott efter så långa arbetsdagar och sen två hästar att ta hand om och rida efter det? Fyfasen vad det tar alltså.
 
"Tack och lov att det är helg så jag får sova ut" tänkte jag och kom sen på att vi skulle och tävla idag... så 05:45 ringde klockan as usual och det var bara till att masa sig upp! Nu var ju det iförsig till något lite mer spännande än jobb så det gick liiiite lättare än vad det gjort i veckan ;) Men oj vad jag ska sova imorgon! Ska ta vääärldens längsta sovmorgon ♥ (fast lär väl vakna tidigt av mig själv bara för det hahah..) Fick iallafall "sovit middag" idag när vi kom hem från tävlingen, kröp ner i sängen och satte klockan på en timme, dock råkade det bli 3 istället... Aja, det var välbehövligt.
 
Första klassen idag gick rätt åt helvete om man får uttrycka sig så, men vi ryckte upp oss och red bättre i andra! Men hur retligt är inte detta då?! inte ens två hundradelar utanför.. Hörrödu Eddie hade du inte hoppat till för den läskiga bokstaven så hade du kanske fått med dig en rosett hem och matte hade fått anmälningsavgiften tillbaka på tdb..... ;)

 

Kommentarer
Postat av: olli

Bra jobbat ju! Snart är ni där ska du se! :D

Svar: Ja snart släpper det :D
Malou Kastman

2015-09-25 @ 21:16:20
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0