In the middle of a busy week

Alltså åh vilken hektisk vecka.. Är stand-in elevassistent denna veckan då ordinarie är på liten minisemester, så denna veckan har jag lååånga dagar. Satte foten innanför ytterdörren för första gången sedan kl 07:30 imorse vid 21-tiden nu ikväll, hallå liksom? ZzzZZzzZZzz.... Äh det är bara bita ihop, men nu förstår ni iallafall varför uppdateringen är lite som den är.
 
Idag har jag och Eddie hoppat naturhinder ute i skogen och igår galopperade vi i backar på en stubbåker, har blivit lite av en slappisvecka änsålänge men det blir det ändring på nu! På fredag är det dressyrträning för bägge hästarna och på söndag åker jag och Eddie på Pay&Ride i Åstorp och lägger till två program på rutin-listan! Att träna på att tävla är det enda sättet att avdramatisera det, så vi åker ut på allt vi kan. Har iallafall en hel drös med bilder att visa er, både från en liten mini-photoshoot med nya schabraken och från helgens tävling! Vi får se lite när de dyker upp, det beror på hur trött jag är när jag kommer hem imorgon ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0