Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt..

Hej på er hörrni! Alltså första gången på hela veckan som jag ens loggar in på bloggen, jag har varit SÅ stressad och trött så jag knappt vetat fram, bak, upp eller ner.. Sitter just nu på bussen påväg till Norge och håller nästan på att somna, och klockan är bara halv 8 på kvällen.. Vad händer liksom! Aja, ska bli skönt att få komma iväg på lite vacay ett par dagar. Mamma är som vanligt supersnäll och tar hand om hästarna och Nellie kommer och rider någon dag. Vilken tur att jag har så underbara människor som stöttar upp när jag är borta!
 
Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna och skriva något tidsinställt inlägg + plöja igenom lite inlägg på bloglovin', sen efter stoppet i Göteborg ska jag försöka sova resten av resan för när vi kommer fram så bär det direkt av ner mot sommarstugan, så vi är väl framme där någon gång runt 03 inatt, gissa vem som kommer somna gott i sängen efter nästan sammanlagt 9 h på resande fot idag?
Jooo, den här tjejen! ↓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0