Unlucky wednesday...

Alltså vad är dealen med att alla hästar försökt ha ihjäl mig den senaste tiden?! Häromdagen for jag av Lillebror ute hos Josse, fick en spark på höften mitt i landningen men lyckades ändå landa snyggt på fötterna! Dagens flygtur var några levlar mindre graciös, Eddie höll som vanligt på att tramsa vid sina jävla bajstunnor, matte blev arg, Eddie blev ännu argare...... Och den kombon slutar oftast med att piloten kraschlandar och får sig en rejäl portion grustuggande! Han är snäll min häst, i 99% av fallen men de få gångerna han blir riktigt förbannad, ja, då har det alltid samma utgång... Landade självklart rakt på svanskotan och det vet ju alla som någonsin slått sig på den hur det känns... AJJJJJJ!
 
Därefter gick dagen bara utför, fick ringa och ställa in dressyrträningen imorgon pga att jag har så ont, sen åkte vi ju in till Helsingborg för att kika lite på mässan och försöka hitta en lösning på mitt nya hoppsadel-problem, ni tror inte de har missat att informera om att de stängt mässan tidigare JUST IDAG?! Åh, vi körde in och slösade både tid och pengar helt i onödan :( som plåster på såren fick vi iallafall två fribiljetter in imorgon och det var ju snällt! Så imorgon efter jobbet åker vi in istället och sen på kvällen kommer Phillip ner från Norge, wish me luck att morgondagen flyter på lite bättre än vad denna dagen har gjort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0