"Plötsligt händer det"

Men alltså vad hände? Klockan var kvart över 4 när jag klev innanför ytterdörren här hemma, och allt som har med hästar och stall att göra är färdigt för dagen! Det ni, det händer inte ofta ;) Och då har jag dessutom, ridit Eddie, helklippt Théa OCH varit ute hos Josse och ridit Lillebror! Nu ska jag faktiskt ta tag i städningen av mitt rum och sen försöka göra några tidsinställda inlägg inför kommande fullproppade vecka. Imorgon åker jag in till sjukhuset och opererar ut min andra visdomstand och därefter väntar dagar med 9,5 h jobbpass, hästarna ska ridas och helgen är fullsmockad med tävlingar... Alltså ja, see you on the other side!
 
Visst är han sockersöt? Centro! aka. Lillebror

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

Tusen tack för all hjälp med Lillebror! Guldvärt!

Svar: That's what best friends do <3
Malou Kastman

2015-10-12 @ 17:25:23
URL: http://josefinefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0