Oktober är MÅNADEN!

Goodmorning sunshines! Jag startade dagen med en rejäl sovmorgon efter att ha varit hos Linnea och Robin och käkat Thaimat och tittat på idol hela kvällen igår, så cozy! Idag har jag inte så mycket på schemat, hästarna ska ridas lite senare när mamma kommer hem med bilen och därefter är det enda måstet jag har att röja undan lite på rummet innan det återgår till det totala kaoset som brukar råda där inne.. En ganska lugn lördag med andra ord!
 
Oktober är en fattig månad, jag har precis beställt hem ett par nya vita tävlingsridbyxor från ES med helskoning i grip, mina vita Animo funkar SUPER i hoppningen med den klibbiga knäskoningen men de blir alldeles för hala i sitsen när det är dags för dressyr... Så ett par nya satt rätt på sin plats! Nu behöver jag bara fylla på vardagsgarderoben lite också.. Har även lite grejer som aldrig används att sälja av så snart blir det lite bloppis här på bloggen! Vet ni vad som även är beräknat att anlända i slutet av denna månaden? MIN NYA SADEL!! Åååååh vad jag längtar ♥ Är så trött på att "tvingas" rida i hoppsadeln var och varannan dag, jag vill kunna rida på riktigt! Och slippa vara besvärlig och låna min hovslagares sadel när det är dags för träning/tävling och de gångerna den inte är lånbar tvingas rida i min gamla som inte alls varken ligger optimalt på Eddie eller ger mig en speciellt snygg eller inverkningsbar sits.... Nä fy vad det ska bli skönt när den kommer alltså!   L Ä N G T A R !
 

Älskade Doggie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0