Olyckor kommer sällan ensamma...

Vi är tillbaka nere i träsket, hästarna är för tillfället i princip stående bortsätt från Eddie som motioneras lite lättare barbacka. Mina hästar har fått SVAMP! precis vid sadelgjordsläget........ Trötta mig alltså. Aja, om det nu ändå var tvunget att komma så var det ju egentligen mest lägligt nu då jag inte kommer vara hemma speciellt mycket i december.. Två Norge-trips är planerade, en över luciahelgen då vi firar 2 års anniversary och sen åker jag även upp över nyttår! Och just i skrivande stund så pågår packning för fullt då en weekend i Stockholm väntar! En kompis till mig vann heldagsbiljetter till SIHS på söndagen så vi tar natt-tåget upp imorgon, strosar på stan och går ut och äter på lördag och sen sover vi hos en annan vän över natten och på söndag spenderar vi hela dagen på horseshow :D Åh vad detta ska bli kul!
 
Alltid är det något som ska sätta käppar i hjulet!

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

Kul var oxå där i söndags

=D

Svar: Kul! Hittade du något fint? :D
Malou Kastman

2015-12-02 @ 21:55:24
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: Camilla Danielsson

njae tyckte utbudet var ganska tråkigt i år. Men köpte ett till NH grimskaft =) sj?

Svar: Ja det var första gången jag var i sthlm och mässan var ju BETYDLIGT mindre än både göteborg och falsterbo.. Men jag lyckades ändå bränna pengar ;D "råkade" köpa ett nytt PS-träns....... hahah *.*
Malou Kastman

2015-12-06 @ 19:27:47
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0