I'm back!

Alltså waaah, VILKEN HELG! I torsdags anlände både min nya sadel OCH min kära pojkvän, vilken dag va! Nästan som julafton ;)
Ni kan ju också förstå att det är därför uppdateringen varit så kass, har inte ens öppnat datorn förutom när det var film-dags om kvällarna. Vi har iallafall haft det supermysigt som vanligt, varit iväg på shopping, ätit på restaurang och bara njutit av att vara tillsammans! Precis som det ska vara. Sadeln fick gå sin premiär-tur i söndags och allting är bara, åhhh ♥ Ska ta med kameran ut till stallet imorgon och knäppa lite bilder så ni får se, den är så fiiiin! Nu är det bara nya stigläder och en ny sadelgjord som behövs och sen är allt komplett! Köpte ju en gjord som var supermjuk och såg fin ut på Hööks men den ska lämnas tillbaka, den var hel-lustig i knäppingen och det orkar jag inte hålla på och kludda med varje dag... Så jag får leta vidare!
 
Tapas på Pinchos var en av helgens besök, så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0