Trött och gnällig..

Det är måndag, det ösregnar, jag har ont precis överallt efter helgen (inkl. plånboken...) och jag är dessutom astrött efter att inte ha kunnat sova ordentligt inatt.. VILKEN UNDERBAR COMBO! 

Hej världen! Vilken bra dag detta känns som ;) Ska försöka ta mig igenom den utan att varken somna eller få ett utbrott, bara 4 timmar kvar på jobb och sen får jag åka ut och pussa på världens gosigaste mular <3 ska även försöka fixa ihop ett inlägg med shoppingen från GHS ikväll om jag orkar, det är ju givet! Älskar att få fota alla nya grejer och lägga upp här och tycker det är minst lika spännande och roligt att se vad ni har shoppat :D 

Blogg.se appen tvärvägrar ladda upp en bild åt mig så ni får tyvärr vara utan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0