Paket #2 från PS på plats!!

Nu äntligen har den andra leveransen innehållandes produkter från PS of Sweden landat hos mig! Denna gången var det tränset som anlände :D Var rädd att det skulle bli lite blaffigt på Eddie då nosgrimman är ganska tjock men jag tyckte att han klädde bra i det! Fick dock tyvärr inte provat det ordentligt då klanten kom in utan ena framskon och ömmade lite när vi gick ut på grusplanen, så joggade bara honom en kort stund ute i paddocken i det underbara vädret! Hoppas Petra hinner slå på skon imorgon så jag kan rida ordentligt nu i veckan innan jag far till Norge på torsdag.
 
Men visst var han fin i tränset? :D Modellen heter Flying Change Revolution! Älskar att man kan plocka av hela snokremmen inkl. fästet så att det blir som en vanlig engelsk nosgrimma, vill gärna kunna göra det men tycker det är så fult när den lilla flärpen man sätter snokisen igenom är kvar... Jag hoppas att vi ska trivas bra i detta tränset, ska bli superkul att få prova det ordentligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0