Sunday blew my mind

Bokstavligt talat alltså, DAMN vad det blåser idag!! Tror jag får flytta in dagens ridning till ridhuset om vi ska få något vettigt gjort.. Igår satt jag på Théa igen för första gången efter 3,5 veckas vila varvat med skritt för hand, FYFAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ DENNA JÄVLA MUGGEN NU!!! Vi tror att vi äntligen har hittat ett knep som hjälper då det börjar se bättre ut nu, men alltså såhär lång tid ska det ju inte ta.. Vi har förlorat halva säsongen och så många viktiga träningstimmar! Detta skitet bröt i i början av mars och sedan dess har vi varit ur träning och ordentlig ridning. Men jag tänkte börja jogga igång henne lite smått nu och hålla tummarna att det fortsätter åt rätt håll på läkningsfronten.
 
Eddie och jag, eller ja, mest jag egentligen... Kämpar med att rida in oss i lånesadeln, herrejisses vilken brutal skillnad stt sitta i i jämförelse med min gamla Ordo! Kände mig helt lost i början då denna sadeln verkligen sätter dig på plats, men efter en stund blev det snarare najs än obehagligt! Ska bli kul att se hur det känns efter daglig ridning i de 10 dagar som återstår innan återbesöket :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0