Sjukis...

Hej på er hörrni! Av rubriken att döma kan ni ju gissa hur jag mår... Har varit hemma från jobbet idag och tar morgondagen också, förhoppningsvis kan jag åka dit på fredag och beta av mitt pass innan det är dags att titta på brossans utspring och sen fira vidare med släkten hemma! Men vi får helt enkelt se hur jag mår då. I skrivande stund har jag feber och megaont i bihålorna, har nog världens megaförkyldning på g. Det är en bra kombo när man redan har superkänsliga blodkärl i näsan och får näsblod hur lätt som helst... Räcker liksom med en liten nysning och sen sprutar blodet värre än under andra världskriget!
 
Är dessutom helt slut efter att ha varit med mamma och handlat en sväng innan idag och har därefter legat utslagen i sängen, så lite det behövs för att köra slut på krafterna när man inte är 100%igt på topp... Ska ta tag i lite städning här hemma nu och sen försöka komma i säng i tid ikväll så jag är utvilad till imorgon. Sjuk eller ej, imorgon åker vi på sadelprovning :D

Jag orkade masa mig med in till Helsingborg i måndags för att titta på balen! Kände mig som en vandrande döing och såg ännu värre ut, men kunde ändå inte låta bli, studentbal har man ändå bara en gång i livet och det är SÅ kul att titta på alla fina klänningar och drömma sig tillbaka! ↓
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0