Monday morning 290615

Godmorgon hörrni! Klockan har precis passerat 06:00 och jag kände i mitt stilla sinne att det var dags för lite uppdatering av bloggen, hahah. Anledningen är väl mest att det för en gång skull händer något roligt som faktiskt är värt att berätta om! Och att jag nu, kl 06:07 inte har något vettigare att göra. Plugga körkortsteori vid den här tiden är uteslutet, så därför kan jag likaväl passa på och blogga innan det är dags att hoppa i jobbekläderna!
 
Idag hörrni har vi en happening utan dess like! Pay and jump på hemmaklubben ;) Jag och Eddie är anmälda och ska försöka med livet i behåll styra runt en runda på 80 cm!! (haha...) Det är lite annat än att tävla MsvB på c-ponny och styra runt 145cm på KG-träning med Svarta Faran aka. Astrid ;) I'm loosing it alltså... hahah! Pinsamt Kastman
 
Aja, som lite förskottsbelöning så unnade jag mig detta schockemöhle-set som Ingrid la ut på sin bloppis igår! dressyr såklart ;) :'D
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till på tävlingen!

Svar: Tack snälla du :D
Malou Kastman

2015-06-29 @ 08:26:50
URL: http://idakck.wordpress.com
Postat av: olli

Så himla snyggt det kommer va på! Gult är underskattat ;) Lycka till!

Svar: Ja men verkligen! Tror det blir asballt på honom :D Tack!
Malou Kastman

2015-06-29 @ 19:18:35
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se
Postat av: julia.S

Höjden är väl inte d viktigaste?!?!!?

Svar: Nej självfallet inte!! Men att gå från att vara renodlad, totalt orädd hoppryttare som gett sig in i dressyrvärlden och helt plötsligt tycker det är lite pirrigt att hoppa 80 cm, det är liksom konstigt och fel på något sätt! Det är så inte jag ;)
Malou Kastman

2015-06-29 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0