Den blomstertid nu kooommeeeeer ♫♪♬

Har lite för många bollar i luften och suger på att jonglera.... Det är lite så läget är just nu känns det som och det är tyvärr bloggen som blir lidande. Idag har det varit skolavslutning på jobb och mestparten av kidsen har nu gått på sommarlov, jag har de senaste dagarna gått barbent för första gången i år (finally liksom...) och det har resulterat i rödbrända ben och ridbyxor är en plåga, stövlar ska vi inte prata om..... Eddie har en lös sko och idag har jag och Phillip 1,5 års anniversary ♥

Den lösa skon har mest troligt trampats lös någongång under eller vid avskrittning efter dagens kickass dressyrpass, tur vi har hovslagaren nära till hands! Imorgon förmiddag slås den på igen och E är redo att köra på som vanligt. Dock blir det vilodag då jag jobbar hela dagen och sen på kvällen ska vi iväg och fira en av kusinerna som tar studenten! Men på lördag är vi på g igen och då är det förhoppningsvis träning om allt går som jag vill!

Dagsfärska bilder på våra vackra rhododendron-buskar som för tillfället är i full blom! Och Texas såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0