0 tid över..

Har jag tagit mig vatten över huvudet? Hahah alltså, hej på er! "vi hörs på måndag" löd föregående inlägg, och det var i torsdags... Imorgon är det torsdag igen och bloggen har stått tom i en vecka, det är både fruktansvärt skönt men samtidigt sjukt ångestframkallande. Just nu får den dock ligga lite på is, jag har SÅ mycket på gång just nu och bloggen ligger inte i topp 5 på prio-listan om vi säger så.. Imorse hade jag min första körlektion på körskolan (det var väl fan på tiden Kastman!!) och har framöver fullt i schemat med körlektioner, teori-plugg, jobb, hästarna, planering av norge-trips osv osv. Allting är i oorganiserat kaos och jag är glad om jag hinner äta och sova lite mellan varven.

Jag hade iallafall världens skönaste midsommarhelg tillsammans med Phillip's släkt uppe i Dalslands djupaste skogar! Vi badade i sjöar, grillade, spelade minigolf, sov i tält och hade förvånansvärt bra väder! Så bra att jag (som enbart hade packat efter det väder SMHI utlovat, alltså regn, i massor..) fick klippa sönder ett par G-Star jeans till shorts-modell för att överleva... Det sved, a lot..
 
Ska försöka komma med lite uppdatering iallafall om tillfälle ges, så det inte står helt tomt här! Promise ♥
 
Två från midsommarhelgen - Lugnet före stormen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0