Världens längsta onsdag..

Trött, deprimerad och skitlycklig på en och samma gång trots att dagen har blivit ett par timmar för lång för att min hjärna och kropp ska orka med.. Kl 07:00 befann jag mig på jobb och därefter har allting gått i ett, puh! Ungefär runt kl 15:30 scannade vi biljetterna och klev in på Falsterbo och sen for jag runt som en yr höna på mässan i ett tappert försök att bocka av allt på shoppinglistan, haha. 3,5 timme räckte dock gott och väl då jag han blåsa dryga 7000:- på denna korta stund...
 
Vissa grejer fick följa med hem direkt och vissa lades som beställning och kommer förhoppningsvis redan nästa vecka! Fram tills dess får ni faktiskt vara lite nyfikna ;) Imorgon åker jag till Norge och blir där över helgen och sen när jag kommer hem på måndag igen ser jag SÅ mycket fram emot att testa alla nya saker! :D stay turned!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0