TGIF

Ja thank god it's friday! NU kan man väl säga att min ledighet startar på riktigt, snacka om efterlängtat! Igår var jag inne i Helsingborg och skrev teoriprovet, väldigt nervöst och pirrigt men jag klarade det med god marginal så det var världens mest lättade tjej som klev ur teorisalarna! Numera är jag innehavare av ett halvt körkort ;) + att jag äntligen kan släppa allt plugg och istället fokusera på att plöja mig igenom alla olästa inlägg på bloglvin' sedan några veckor tillbaka.. Haha
 
På hemvägen svängde vi inom Hööks och jag lyckades norpa två pikéer från JH collection för halva priset! Ibland ska man ha lite tur :) Kikade även lite på de få nyheter som kommit in i butiken och det ser bra ut inför hösten kan jag säga! Där var faktiskt en hel del jag kan tänka mig att ha i både min och hästarnas garderob.
However, det är fredag, två dagar kvar till tävling och idag är det träning för Annika med fokus på programridning!
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

har oxå den beige jätte snygga =)

Svar: Visst är dem! :)
Malou Kastman

2015-07-24 @ 18:16:53
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0