Oldies

Kom på att jag glömt bort att visa dessa bilderna från ett pass i början av juni för er! Tänkte att det kan ju vara ett bra sätt att fylla ut bloggen nu när jag är uppe i vårt kära grannland över helgen. Här kan ni även se tydligt varför jag valde att inte köpa Prestige X-Helen sadeln, jag får sittpunkten alldeles för långt bak och hela mina ben, främst underskänkeln hamnar i heeelt fel läge, alldeles för långt fram! Vad hände med axel-höft-häl?! Ingen lodrät sits i denna sadeln inte... + att jag i galoppen hamnade helt i obalans vilket ni kan se på bilderna, där åkte skänkeln istället något bakåt och jag tippade fram och upp ur sadeln.
 
Nej den var ingenting för oss.. Tyvärr säger magkänslan även nej till Amerigo'n, jag hamnar 100 gånger bättre i den men den ligger inte alls lika bra på Eddie.. Tycker den klämmer fram, både vid bogbladen och uppe runt manken :( Tråkigt.. Får testa några fler gånger och se hur det känns, men kommer bara rida med den något pass och inte flera dagar i rad då jag är så rädd att pajja de fina musklerna han har börjat sätta i ryggen nu. Åh hoppas vi kan komma fram till någon bra lösning på detta spektakel..


Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-07-10 @ 16:15:28
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0