Dressyrträning und massage

Halva vecka 27 har passerat i raketfart och jag hinner inte med allt vad jag egentligen borde... Pay and jumpen i måndags gick iallafall över förväntan bra! Hoppade litegrann dagen innan med urusel känsla och noll flyt, herregud som jag ställer till det!! Eddie han tycker det är skitroligt och hoppar och ser glad ut hur tokigt vi än kommer och jag sitter och svär högt åt migsjälv pga min nyinskaffade avståndsblindhet.. Aja, gasen i botten som tränaren ständigt påpekar under hoppträningarna (annars rider vi i allt för mesig grundgalopp, hahah..) och plötsligt hittade vi (lite) bättre flyt än dan före dan! Runt tog vi oss med ett litet fegis-stopp på de runda vattenmattorna och två rivningar, men helt klart godkänt! 
 
I eftermiddag sadlar vi om till dressyrsadeln igen då det står träning på schemat, och därefter kommer en hästmassör och skämmer bort båda hästarna! Eddie är lite skeptisk till såna här påhitt men jag kan räkna ut redan nu vem Théa kommer lägga sin röst på i nästa presidentval... ;)
 
Kolla!! Vi kan ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0