Tell the world i'm coming home!

Hey guys! Befinner mig på bussen med destination Skåne och har ca 1 h restid kvar innan bussen stannar i Helsingborg där mamma eller pappa är snäll och plockar upp mig så jag slipper sätta mig ytterligare 20 min på en annan buss för att komma hem, superskönt! Imorgon väntar tandläkaren på förmiddagen och därefter ska jag upp till mina bråkiga fyrbenta! Mamma har skickat filmer under tiden jag har varit borta som starkt tyder på att hästarna är måttligt trötta på vintervila nu ;) Ska bli så härligt att sätta igång dem och komma igång med träning och tävling igen! Min magkänsla säger att 2015 kommer att bli ett kanonår!!
 
Let's hålla tummarna att det stämmer.. ;)
Ska försöka knåpa ihop någon slags översikt över 2014 också som kommer komma upp i olika delar och olika inlägg, tycker det är så roligt att läsa en snabbversion/samanfattning av vad som hänt under årets gång! Tänkte gjort det på vägen upp till Norge egentligen men bussen var helt fullsmockad och jag föredrar att vara ifred när jag skriver så det blev tyvärr inget av det då...
 
Mysig lunch på T.G.I Friday's i Oslo med mitt hjärta innan hemfärd ♥ miss him already!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0