sjukis..

Dag två hemma från jobb och jag har spenderat nästan alla vakna timmar i stallet. Åkte i helgen på världens jävla feber och magont, passande när Phillip varit här... Har mestadels varit sängliggande men har masat mig upp i rent dåligt samvete och plågat migsjälv med diverse saker, bland annat stallet såklart, en tur på Väla och en biokväll! Känns så surt när han tar ledigt från jobb, betalar och åker buss i 6 h enkel resa och sen ligger jag bara i sängen och halvsoversover.. Hahah! Man kan ju såklart inte hjälpa när man blir sjuk men snacka om dåligt timeat. Känner mig lite bättre idag men stannar för säkerhets skull hemma en dag till från jobb för att ha chans att bli helt frisk och för att inte smitta någon.
 
Idag har Théa fått påslått en tappsko (ovanligt huh...), hon är helt värdelös på att behålla skorna på sig!! jag har varit ute hos Alex och hämtat mitt efterlängtade schabrak som Grant lämnade där under sin sverigetripp och sen har stallet fixats och båda ridits!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0