Goodmorning guys!

Söndag och helgen har verkligen gått i ett alltså! Torsdags var nog värst och sen dess har jag bara flutit med liksom.. Startade dagen med jobb vid halv 9 - vidare direkt till stallet för fix och ridning av båda - hem och packa/slänga i mig en slice pizza och sen vidare till Josse och fortsätta rida 3 st där, vi var färdiga i stallet ganska sent och skulle sen in och käka och greja och kom nog inte i säng fören runt halv 2 om jag minns rätt! Efter lite för få timmars sömn ringde klockan tidigt dagen efter och det var bara till att sätta igång och börja rida igen, alla hos Josse fick rört på sig och sen åkte jag tillbaka till mitt eget stall för fix och ridning där. Ni kan ju tro att jag var trött alltså, jag deckade i soffan kl 8 på kvällen! Livad fredagskväll.. ;)
 
Igår fick mina röra på sig vid lunch-tiden och därefter stack jag tillbaka ut till Josse igen, denna gången med Isabell som sällskap! Vi käkade gott, skrattade massvis och motionerade ett par hästar! Snacka om att välkomnandet tillbaka till ridsporten efter 10 dagars minisemester kom som ett knytnävsslag i facet, BOOM från att inte ha sett en häst på 10 dagar till att rida ca 6 hästar om dagen + stallarbete, jag kan säga att min kropp är trött hahah.. Men så är det ju med allt innan man vant sig, jag börjar iallafall hitta knapparna på de flesta hästarna nu och det är ju roligt! Idag kommer en ny d-ponny in också om jag fattat allt rätt så det är ju bara till att addera ännu en häst till listan, jesus Josse bli frisk snart innan du har ihjäl mig... ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jossr

Haha det är så kul att köra med dig. Men jag är evigt tacksam för din hjälp! Och det är riktigt kul att se hur det går framåt varje ridpass med alla hästarna! Tack ännu en gång världens bästa Mallan!

2015-01-11 @ 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0