Before i left..

Innan jag stack till Norge så fick jag iallafall ut lite av ridabstinensen som smålurar nu när hästarna har haft vintervila, min stackars vän Josse for i backen och bröt handleden på julafton och ni kan ju själva räkna ut konsekvenserna av den kombon - en bruten handled och driva hästföretag.... No good!
 
Var ute och hjälpte henne med stallarna och ridningen så mycket jag kunde innan jag stack och ena dagen gick kameran på högvarv! Hästarna som fastnade var i bildordning:
Toscana - 3 åring under inridning (the guilty one till Josses fraktur)
Carambole - Trollboll, för tillfället konvalecent så enbart skritt och lite trav för hans del, men gladare för det får man leta efter!
 
Beata - 7årig dressyrhäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0