2015, nu kommer jag!!

Hallå hörrni och happy new year!!
Min bloggning har tyvärr legat i botten länge nu, jag har massa idéer men jag har varken tid eller motivation till att fullföra that task... Just nu befinner jag mig åter igen i Norge och har firat in det nya året med min stora kärlek, vi hade en superkväll med middag tillsammans med några kompisar till Phillip och deras flickvänner och sen drog vi ut på krogen för att slå klackarna i taket, titta på fyrverkerier och fira in det nya året! Passar på att smita in här och skriva medans P är iväg och jobbar ett par timmar, and i promise you change! Bloggen håller på att få nytt utséende och när jag kommer hem väntar ett nytt (måttligt efterlängtat) schabrak som jag sedan länge gett upp hoppet om att ha i min ägo och hästarna ska sättas igång för säsongen, superkul!!
 
Hell no "hoppas 2015 blir ett bra år"... Allt blir vad man gör det till, 2015 HÄR KOMMER JAG!!
 
 Avslutade och började året på bästa sätt, med den jag älskar mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0