Tröstlöst

Sådärja, då var vi uppe i 6 skor inom 3 veckor!! Petra var och slog på två nya skor bak i förmiddags och nu när jag plockar in henne från hagen så har hon tappat en ny fram....... JAG BLIR TOKIG!! Denna gången var hoven åtminstone i fint skick så jag tog ut henne och red en liten stund i ridhuset vilket gick bra, hon kan ju för sören inte vila mer nu!! Imorgon kommer Vet. ut och ska kika på hennes lustiga sår på bakbenet, vi har länge trott det varit något mugg-liknande men det har inte blivit bättre med behandling så det är lika bra att kolla upp det.
 
Nåväl, det var ju passande att hovis kommer ut till Théa imorgon då Eddie fick vila idag pga att han har trampat snett en framsko... Så den behöver tas av, riktas och sen slås på igen. Det är inte ofta han trampar snett/av sina skor men det var ju iallafall bra timeat får jag säga! Bestämde mig tidigare idag för att ta klippningen på söndag istället och rida idag, men det fick alltså bli vila ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0