Stängningstisdag!

Hey you guys! Sovmorgonen imorse var helt amazing och i skrivande stund sitter jag på jobb och lökar. Tisdagar är as known min stängningsdag så idag slutar jag halv 6, första gången jag ska stänga helt själv så det är lite pirrigt! Men det går säkert hur bra som helst, jag har koll på allt som göras så det känns tryggt :)
 
Eddie var helt underbar att rida igår också så han får sig en välförtjänt vilodag idag! Dock inte till hans förtjusning gissar jag på då han istället ska få sig en runda med klippmaskinen ;) Han har inte sådär värst lång päls men den har börjat bli ganska så tät vilket gör att han svettas nu när har går tuffare och tuffare pass. Théa ska även trimma skägget, hahah.. Och få nya bakskor, och ridas! Full rulle alltså, får se om jag orkar uppdatera när jag kommer hem eller om jag stendeckar direkt, time will tell.
 
Throwback, världens bästa ponnyprinsessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0