Rage

Men alltså börjar man inte gråta när man preciiiiis skrivit klart ett relativt långt och utvecklat inlägg som man för en gångs skull blev nöjd med och tänker att fan, jag kan ju när jag vill! och det sen bara försvinner rakt ut i det blå?! Försökte repetera inlägget i huvudet men det står verkligen helt stilla... Jag är så arg så jag skulle kunna kasta datorn på golvet och sen hoppa och stampa på den!! Alternativt gömma den under halmen i Eddies box så han kan ge den en omgång.. WHY MEEEEE!!!
 
Hej lilla fröken overreaction.. Men blir man trött eller?! När man dessutom har lite för få timmars sömn i kroppen och det har bjudits på skitväder precis hela dagen är det svårt att se ljusglimtarna.. Får ha i bakhuvudet att hästarna gick bra idag och att jag har sovmorgon imorgon! Det är fina grejer det. Vi hörs när jag är på bättre humör! alternativt när jag kommer på vad det var jag skulle skriva, men det är ju stor risk att det händer.. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0