Omotiverad fredag....

Glitterklänningen är på och jag är SÅ redo att slå klackarna i taket!! But no, jag var redo för att sitta och svettas i min dressyrsadel halva kvällen med bästa Annika ståendes i mitten för att tjata på mig! But none of that happend.. Vi har fortfarande inte fått någon som helst kontakt med dendär (ursäkta ordvalet) JÄVLA sadelmakaren!!! Idag har jag varit utan min dressyrsadel i 3 hela veckor! Och Annikas bil lämnade VO så någon träning blev det heller inte... Så yaay, pepp fredag! Istället sitter jag i min säng, dresscode: ridkläder (separations-ångest?) och skypear med le boyfriend som just nu är i España och gottar sig. En dag som denna när allting gått snett hade man ju gärna suttit där i värmen och kuckilurat istället...
 

Kommentarer
Postat av: lisa candemyr

I KNOW RIGHT?! ♥

2015-02-21 @ 14:11:22
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0