Late tuesday evening

Hey you guys! Puh idag blev det en sen kväll i stallet, inte så konstigt kanske med tanke på att jag haft stängning på jobb.. Eddie är iallafall äntligen färdigklippt på hela kroppen förutom benen (som får tas en annan dag då han tröttnade lite på mig på slutet..) och Théa har fått trimmat skägget och långa stickelhår på diverse olika ställen på kroppen! Så nu är båda snygga i pälsarna igen och kan börja vistas offentligt utan att skämmas ;)
 
Dagen har gått åt att spela kort, äta semlor, klippa djuren och gräla lite på sadelmakarna. Kan ni fatta att min dressyrsadel FORTFARANDE inte är färdig?! alltså nu har det gått över 2 veckor... Och Annika sa till dem att det vår bråttom när hon lämnade den.. Men har fått klart för mig att nu är den iallafall på sista stopp och ska bara stoppas om innan den är done, skynda er nu för sören, jag ska träna på fredag!!
 
Åh vad jag är tävlingssugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0