Gettin' undressed for success!

Ca 40% av hästen är numera snyggt kort och glansig i pälsen igen istället för lite halvlång och raggig, nästan hela högra sidan med undantag från en liten plätt uppe på korset, längst uppe vid nacken/ganaschen och benen är klippt, därefter sa maskinen bestämt att den inte tänkte vara med på dethär påhittet längre... Öppnade den och kikade och då hade den ena "armen" som driver skären gått av!! Så det var ju bara till att packa ihop och se glad ut med en inte ens halvfärdig häst... Tur att han ändå inte har överdrivet mycket päls och att han inte totalt byter färg vid klippning, då hade han inte varit så snygg.... ;)
 
Har fått lånat till mig en annan maskin och ska klippa färdigt honom på tisdag istället. Ska även sätta mig ner och klura ihop ett inlägg ang. en ny favoritsak i hästväg som jag tror att om fler får upp ögonen för kommer bli otroligt populärt! Får se när jag får tid att sätta av för det.
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt fin är han. Väldigt biffig ;)

Svar: Visst är han *.* Ja han börjar biffa till sig lite!
Malou Kastman

2015-02-17 @ 10:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0