➪➪➪ NORGE!

Nu kära vänner sitter jag på bussen påväg till vårt kära grannland, och här stannar jag fram tills första veckan i januari! Hoppas ni hade en god jul förresten, det hade jag, med massa god mat och hela familjen/släkten samlad! Hästarna får lite mini-vila medan jag är borta, eller ja, Eddie, Théa har ju vilat hela tiden... Katja kommer förhoppningsvis ut någongång efter nyår och knäcker hästarna så de är redo för ett nytt spännande år av utmaningar! Théa ska även sättas igång då jag anser att hon nu är tillräckligt bra i benen för att börja arbeta igen, det är inte helt borta, det är det inte.. Men nu är det så ytterst ytterst lite kvar.
 
Nu ska jag klicka upp bloglovin' och börja läsa av lite inlägg, tror att jag har olästa inlägg ända bak till slutet av november! Har verkligen inte haft tid att sätta mig ner och läsa på senaste tiden.. Allt har verkligen gått i ett. Men i skrivande stund har jag inte så mycket att skylla på va.... ;) 
 
Här kommer ett gäng bilder från träningen i söndags, som för övrigt gick helt kanon!
Det sög dock i magen att rida halva passet utan stigbyglar.. ;) puuh, jobba jobba!
Kolla förresten vad som dök upp tidigare än planerat ↓ mina nya stövlar!! LOVE THEM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0