ZzzZzzZZZzz....

Puh, vad trött man blir av att börja jobba igen när man har varit ledig.. Tacka gudarna för att det är fredag!
Dock är det en fullspäckad helg på schemat, så vila upp mig får jag försöka göra en annan gång ;) Idag efter jobb kommer Annika ut och dressyrtränar och sen har vi Klubbmästerskap hela helgen, dressyr på lördag och hoppning på söndag. I dressyren rider vi stora KM som går i två omgångar, där ska vi rida LB:1 och även debutera LA:1! Pirrigt :D Hoppningen är jag lite osäker på om vi ska vara med i eller inte då det var ett tag sedan vi hoppade.. Men om så är fallet ska vi vara med i Mini-KM som är en 90 cm clear-round :)
 
Nu ska jag svira om till jobbekläder och försöka få i mig något att äta, var inne och spände rälsen i onsdags så har måttligt ont i tänderna.. Lutar åt att det blir frukost av flytande form. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0