Och på den tredje dagen...

It's a hallelujah moment, Théa badade i fredags och hör och häpna, HON ÄR FORTFARANDE REN!! Det var nästan glädjetårar som tryckte bakom ögonlocken när jag gjorde i ordning henne inför dagens ridpass :')
 
Vilken söndag hörrni, eller vilken helg kanske jag ska säga! Vi har haft helt underbart väder verkligen. Igår var världens glassigaste lördag och jag hängde i solstolen med en bra bok och glass i stora lass hela dagen! Idag har jag varit snäppet mer effektiv och både fått klippt gräset, rensat upp på uteplatsen och städat bilen. Och ridit såklart! Det är så skönt att snart bägge hästarna är igång, Théas mugg är fortfarande inte helt läkt men det börjar bli så himla fint nu! Ni ska få se bilder på det i veckan och så ska jag försöka skriva lite om hela kalaset också, vilken jobbig resa detta varit alltså.. Fingers crossed att allt snart är över!
 
Såhär snygg var jag i fredags hahah! Tack och lov har både svullnaden och smärtan lagt sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0