Hälften så vis som i förrgår..

Hej hörrni! Long time no see.. Jag har legat däckad i sängen de två senaste dagarna, förutom när jag varit i stallet såklart! Dit måste man ju oavsett hur krasslig man än känner sig. Anledningen till detta var att jag igår var inne på sjukhuset och opererade ut min ena visdomstand... OUCH!! Har egentligen inte så värst ont i munnen nu men har blivit lite febrig och känner mig helt matt och slö i kroppen.. Har varit hemma från jobb nu ons-tors men ska in och prova imorgon eftermiddag. Tror det kan ha blivit lite såhär pga att mina visdomständer ligger både djupt och snett, så de fick verkligen gräva fram den, sen klyva tanden innan de kunde dra ut den och sen sy ihop hela kalaset med flera stygn.. Mysigt värre!
 
Har iallafall fått ridhjälp igår och idag av en av mina bästa vänner, Nellie! Tanken är att hon ska rida in sig på hästarna så hon kan hålla ställningarna här hemma när jag är iväg på mina Norge-trips. Hon har rid-abstinens efter hon slutade för ett par år sedan och jag behöver hjälp då och då = perfect match ;) Imorgon ska jag försöka rida Eddie själv iallafall, Théa har fortfarande så mycket överskottsenergi och hittar på bus så henne vågar jag inte ge mig upp på när jag inte är helt 100, vill inte riskera att få en knock eller dylikt när jag redan är väldigt öm + rejält svullen.. (ser ut som en hamster....... hahah!!)
 

Min snygging ♥ kul att se honom från marken ibland också!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Så roligt att äntligen få rida igen! 😍😘

2015-08-22 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0