✫ Wishlist ✫

Hey guys, om 20 dagar för att vara exakt så är det min födelsedag, yaay! Jag har som vanligt en lite för hög slutsumma när man lägger samman alla grejerna på min wishlist.. Men sen är det ju också vad det heter, önskelista, och önska kostar ju ingenting right ;)
 
DeNiro Dressyrstövlar
Alltså omg, jag dör så snygga!! (wtf is wrong with me?! dressyrstövlar är (dubbelparantes: var?!) fula, stora, klumpiga.... eller?) Jag tror att den äkta dressyrkärringen i mig börjar träda fram, men dessa kan man ju inte klandra för att vara allt för klumpiga? Det är de nättaste och mest slimmade stövlarna jag har hittat iallafall ;) And I want them!!!
 
Priset är dock så saftigt att jag inte ens vet om jag verkligen vågar sätta upp dessa skönheter på min önskelista, att be om att få något som kostar så mycket känns lite överkurs... Men mamma pretty please, vi kan dela? ;)
 
6 199:- kostar dessa snyggingar!
 
 
Mountain Horse Sovereign High Rider
Stövelmani? Men erkänn, hur snygga hade inte dessa varit matchat med min svart/bruna hjälm från Antarés? ;)
Hoppning kommer ju självklart vara dessa skönheters användningsområde!
 
2 999:-
 
 
Mockberg
Må vara den snyggaste klocka jag lagt ögonen på!
Brunt läderband och självaste klockan i guld, stilren och snygg design och aaah, i'm in love ♥
Bettet är ju också en sååå snygg detalj, inbiten hästnörd som man är ;)
 
1 199:-
 
 
Ray•Ban Clubmaster
Ballaste brillorna i sommar, har helt snöat in på denna modellen istället för den klassiska Aviator! - vilka såklart också är skitsnygga, och tidlösa! Men dessa är lite mer annorlunda och de tilltalar mig mer för tillfället ;)
 
1 500:-
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

klockan var riktigt snyggt!

Svar: Åh visst är den! :D
Malou Kastman

2015-04-07 @ 11:28:16
URL: http://stockholmsjenna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0