Våren har nått Skåne!

21°c har dagen bjudit på som max och jag har genomfört första träningen i bara armar! Faktum är att det är den outfiten som jag spenderat mestadelen av dagen i, and it was awesome. Nu smattrar regnet därimot mot rutorna, men det är sånt man får räkna med när man bor i detta landet ;) Fördelen är ju att gräset i hagarna kommer sätta en jädra fart att växa!
 
Träningen idag gick bra, smörjningen imorse gick mindre bra.. Bestämde mig för att ta tag i släpet istället eftersom det var riktigt grisigt och vi skulle köra ut till Annika som ändå är några mil. Hann iallafall fixa hoppsadeln när jag kom hem och den sörplade olja som om det vore smoothies en superstekig sommardag i juli, snacka om välbehövligt! Ska ta tag i resten av grejerna imorgon, tror dressyrsadeln också hade mått bra av en runda med lite olja!
 
Diskuterar programridning efter träningen!

Kommentarer
Postat av: Ebba

vilken storlek har du i dina pannband från PS? Är de små eller stora i storleken? :)

Svar: Jag tycker de är normala i storleken! Mitt blå köpte jag i x-full (var lite ha-galen just då och de hade inte full inne... haha), men har sålt det nu och ska köpa full istället. Har full i dem andra :)
Malou Kastman

2015-04-12 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0