Stressssssss

Alltså ibland orkar man bara inte! Klockan är 21:36 och jag klev nästan precis innanför ytterdörren efter en fullproppad dag. Stängning på jobbet och därefter stallet och rida båda trollungarna.. I skrivande stund sitter jag i sängen med ridkläder och trycker i mig en hemmagjord hamburgare och längtar tills den är slut så jag kan få stänga av hjärnan och sova... Eddie sprattlade iallafall fint med benen idag och Théa höll på att skicka av mig, hahah... Hon var stundtals också väldigt fin, men något på tårna idag ;) Två fingrar ur funktion efter att krampaktigt kämpat mig tillbaka upp i sadeln efter att hängt halvt ur position när Théa drog en Loppan-Specialare och vände 180 grader på en femtedels sekund och höll på att tappa mig i farten.....
 
Hoppas på mer energi imorgon och därmed bättre uppdatering, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0