Med pannbandet på sne..

Har ju helt glömt bort att visa filmen från tävlingen i Perstorp för er!
Trots att pannbandet hängde på sne (sånt som jag kan irritera ihjäl mig på, haha..) lyckades vi rida hem 65,83% med 14 st 7'or, 2 st 7,5'or och vår första 8:a! Vi klättrar sakta men säkert uppåt i både betyg och procent för varje start och hamnade här på en delad 5'e plats! Dock utanför placering ;) Men det kommer med tiden!
 
Fick några småmissar här och där, tex. att jag får kicka till honom i hörnet efter uppridningen så han slår om och börjar galoppera.. Alltså jag skojar inte när jag säger att hade jag slappnat av i 1 millisekund så hade han stannat... Sen lite andra saker såsom att han blir spänd och ostadig, och vilar på ena bakbenet i halten....... Så nonchalant!! Inte okej Eddie ;) Men vi jobbar vidare! Nästa start blir ev. en LB:2 i Gångvad den 10 maj, har inte riktigt bestämt mig än, så vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0