Greetings from Norway!

Hej och godmorgon hörrni! Mannen min är iväg och jobbar ett par timmar så då passar jag på att logga in här och knappa lite, både för att här inte ska stå tomt och så är det ju ett bra sätt att fördriva tiden ;) Bussresan upp gick väl både bra och mindre bra... Bus4you körde som vanligt toppen, dock rekomenderar jag inte att vara hos tandläkaren och spänna rälsen strax innan du ska sitta där och glo i 6 timmar... Dessutom smällde dem in de tjockaste bågarna de hade + vinklade dem = AAAAAAJJJJJJJJJ!!
De som inte haft tandställning kan inte ens föreställa sig den smärtan asså, det känns som någon har smackat en slägga med full power rakt över munnen på en, tänderna pulserar konstant och gud nåde om man råkar bita ihop/vila tänderna mot varandra, dat pain......
 
Aja, det går åt rätt håll nu iallafall och jag har börjat kunna trycka i mig fastare föda än yoghurt ;) Utöver det så bjuder Norge på nice väder, jag har blivit megaförkyld och jag saknar mina hästar, allt är som vanligt med andra ord ;)
 
Théa på träning för Svante Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0