"Typical Eddie"

I klippet nedan kan ni se ett "tix" som Eddie har lagt in i vardagen, VARJE gång man tar av honom grimman och ska börja tränsa så trycker han in huvudet i famnen på en och måste ha en kort mysstund innan tränset ska på! När jag tex. haft bråttom och sagt "tyvärr, vi hinner inget gos idag" då blir han skitsur och tar inte in bettet i munnen... Det är en ritual som han har, precis som jag alltid sätter på höger frambenskydd först eller aldrig plockar de varor som står längst fram/ut i affären (ja jag är ett tix-mongo...) så MÅSTE han mysa innan tränset ska på! Gosehjärtat ♥
 
Gillar att han ser ut som en pygmé på filmen bara för jag står så långt fram, hahah...

Kommentarer
Postat av: Malin

Aah, vad söt han är! En riktig kelgris!

Svar: Ja han är för go! :D
Malou Kastman

2014-09-04 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0