New in!

Lite nya stuff har kommit och kommer snart landa i sadelkammaren åt de små fyrbenta! En Eric le Tixerent dressyrgjord har bott här sedan någon vecka tillbaka så att inte sadeln kasar fram på lillfia och så är den allmänt cozy tycker Eddie! För det priset och det brutala utseendet så ska den fan ta mig fylla sin funktion och vara helt amazing... Och det gör den också, men FUL är den! hahah..
 

Och herre min Jesus, inom ett par dagar hänger ett Dyón Anatomic träns i min sadelkammare!!!
Mitt absoluta favoritträns sedan flera år tillbaka men det har aldrig blivit inhandlat pga det höga priset... Nu har dock Malin införskaffat ett och det borde dyka upp i brevlådan inom ett par dagar! Åh så excited :D
 

Kommentarer
Postat av: Gisela

Men nääääää så orättvist!!!! Fy vad avis jag blir 😭 dock fick jag hem min hjälm idag hihi!

Svar: Hähähähä :D men det är väl unfair om något... JAG VILL OCKSÅ HA NY HJÄLM!!!! Dock en svart/brun Antares :D hihi!
Malou Kastman

2014-09-09 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0