ett inlägg innan kl sent

Godmorgon på er hörrni! Liveupdate såhär tidigt på morgonen är inte så vanligt vill jag lova er, de få gånger de dyker upp inlägg på morgonen är till 99% tidsinställda då jag antingen far omkring i huset och laddar inför jobb, eller så är jag troligtvis redan där.
 
Jag är iallafall packad och redo (tror jag) för att fly landet över helgen, jag lämnar hästarna i mammas regi och kommer troligtvis komma hem till två brutalt oborstade svansar, det gör hon bara för att jävlas... Så hästarna får en liten mini semesterweekend medan jag är i Norge hos min favoritperson i hela världen! Ska bli SÅ underbart att få somna i hans armar igen ♥
 
Nu ska jag börja dra mig neråt bussen som tar mig till Helsingborg och sen mot Norge! Allt som allt blir det ca 6,5 timmes bussåkning och en halvtimme att döda i Helsingborg, snark.... Vi hörs!
 
- Mina nya supersnabba skor dök passande nog upp på posten igår, såååå fina *.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0