He's like made out of gold

Idag steg han ytterligare i värde min prins när han så fint dansade omkring på dressyrträningen! Såklart några tvister imellanåt med de löste sig fint efter en stund. Så väl framme för skänkeln som han var idag har han nog aldrig varit tidigare, tack vare ständigt nya tips från världens bästa Annika! Vad skulle jag gjort utan henne?!
 
Nu ska jag städa undan lite på mitt rum och sen äta mysmiddag tillsammans med mamma ♥, sen avrundar jag nog dagen med att bädda ner mig i sängen och titta på the vampire diaries och the originals! Är SÅ sugen på att antingen titta om OTH eller börja titta på någon ny serie, men jag känner nog att jag inte riktigt har tiden nu när jag jobbar såhär mycket och har två hästar i full kondis... Vi får se om tillfälle ges :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0