ZzzZzZZZzzzz......

MAJ GAD vad trött jag har varit idag, låg kvar i sängen och drog mig rejält imorse, asade mig igenom hela jobbedagen + övertid (yaay en dag som denna..), drog mig för att åka till stallet trots mamma varit supersnäll och fixat allt redan så det bara var för mig att rida, var SÅHÄR nära på att låta Eddie vila idag då jag bokstavligt talat mår skit, men jag känner mig skyldig att låta honom röra på sig efter en hård dressyrträning igår, det är inte schysst att han ska få lida och inte jogga av sin mjölksyra och därav "må dåligt" (tror inte direkt att han mår dåligt av det, men you get it) pga att jag mår kass, han är mitt ansvar och han går alltid först ♥
 
Träningen igår var iallafall både helt fantastisk och lite skrattretande! I vissa stunder fick jag jobba som ett jävla djur för att komma åt nya punkter under någon övning, vissa stunder var det bara att flowa med och njuta av hur fantastiskt han arbetade för att sedan hålla i sig för glatta livet när han lekte karate-kid genom galoppdiagonalerna för han började bli trött och tjurig, och vi alla vet ju att han har ett jävla kärring-humör när han väl sätter den sidan till ;) Han är knäpp mitt lilla charmtroll, men jag skulle inte byta ut honom mot något i världen ♥
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen framför serier och tända ljus och invänta morgondagen som bjuder på både det ena och det andra! Bla ett besök hos kiropraktorn för min del och så ska jag upp på Théas rygg igen efter 2 veckors ofrivillig vila! Sounds like a good day :) Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0