Förväntansfull!

Jag är rent ut sagt så jäkla taggad till dressyrtävlingen på lördag så jag vet inte var jag ska bli av! Det kunde jag minsann aldrig tro, inte om en dressyrtävling inte. Men Eddie känns så jävla fin nu så jag vet inte hur jag ska beskriva det, det är någonting som bara har släppt och han är verkligen som en dröm att rida imellanåt!! Självklart har jag inga stora krav inför tävlingen då han lär vara spänd och tittig men bara att det har börjat släppa här hemma är så jävla skönt, att verkligen kunna rida honom på riktigt nu.
 
Imorgon ska jag försöka hinna en runda till Hööks (mamma jobbar inatt så vi får ta det när hon vaknat på em), rida igenom Eddie en sista gång och sen bada och knoppa och fixa så han verkligen glänser på lördag!! Sen ska utrustning putsas och jag ska ladda upp, åh vad det ska bli kul att komma iväg med honom på tävling igen! Oavsett gren.
 
Kan ni gissa vad det var som dök upp i paketet jag hämtade ut tidigare idag?
Hint: Tror jag drabbats av dressyrkärring-feber.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0