Far upp i dagen!

Kan ni se några likheter? Ska jag vara ärlig så tycker jag att är de slående lika faktiskt! Han är verkligen sin far upp i dagen :) Tittar man på filmen (längst ner i inlägget) så tycker jag även att de ser så fruktansvärt lika ut att rida, det är ju iförsig svårt för er att se som aldrig suttit på Eddie och vet den känslan han ger liksom, men för mig som känner honom kan jag se de små detaljerna och de verkar vara SÅ lika under ryttare!

Än har han ju inte fått visa så mycket, främst i hoppningen, men jag hoppas ju såklart att han kommer att hoppa lika väl som sin far i framtiden! Förhoppningsvis har han ärvt ner sin dubbeltalang till mitt hjärta och att vi kan fortsätta att ha kul tillsammans och skaffa framgångar på både hoppbanan och innanför de vita dressyrstaketen!


Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Har redan en annan som är intresserad, men ska tänka på dig också när det ska säljas :D så du har andra tjing ;)

Svar: Okej, kanon! :D
Malou Kastman

2014-11-10 @ 19:59:09
URL: http://carolinebagfeldt.se/
Postat av: Helen

Oj vad lika.
Såg ju var han ärvt sin "enorma" pannlugg ifrån också :D
Eddie har snyggare svans haha

Svar: Visst är dem! Hahahah eller hur :'D Han ser dock ut att ha liiiite större knopp än vad Eddie får, så ja han fick väl finare svans i utbyte mot lite pannlugg.. ;)
Malou Kastman

2014-11-10 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0