Bloppis

Animo jeans-ridbyxor, strl Italiensk 42/Svensk 36
Använda men i bra skick! byxorna har en reva på insidan av låret upp emot grenen (se bild) som lätt går att laga och inte kommer att synas pga dess placering. Hade jag inte fått ett par nya nästan likadana av Malin så hade jag lagat och behållt dem själv. Otvättade på bilderna därav lite "slappa"..
 
800:- + frakt SÅLDA
 
 
ÖNSKAS BYTA!
Veredus Carbon Gel strl M, önskas byta mot likadana strl L i likvärdigt skick!
Lite lite repiga på insidan men annars väldigt bra skick! Smutsiga på bilden.
 
 
Rundsytt dressyrträns i strl full. Supermjukt och fint läder, endast använt en gång så tränset är i nyskick. Säljes då det var för stort för båda mina hästar...

500:- (nypris 829:-) SÅLT

 
BORTSKÄNKES MOT FRAKTKOSTNAD/AVHÄMNTNING!
Grått med lila kantband allround // Svart med röd/grå/vit passpoal // Allround mot dressyr, vitt med guldpasspoal
Alla schabraken är strl full! Otvättade på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Har du kvar det grå/lila?

Svar: Hej! Ja det finns kvar :) intresserad? Mvh Malou, www.maloukastman.blogg.se
Malou Kastman

2014-12-02 @ 19:39:51
Postat av: Andrea

Du kan sms:a mig 0706558577 så kan vi pratas vid?

2014-12-02 @ 20:19:03
Postat av: Therese Gustavsson

Finns tränset kvar? :)

Svar: Nej det är sålt :) tyvärr!
Malou Kastman

2015-10-21 @ 18:10:27
URL: http://theresegustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0